Handelsbetingelser
Nedenfor kan du læse vores handelsbetingelser, som er udarbejdet for at give dig en tryg og transparent købsoplevelse. Hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere hjælp, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.Købsproces
Når du har gennemført et køb på hjemmesiden, modtager du en ordrebekræftelse på e-mail med oplysninger om din ordre. Ordrebekræftelsen indeholder et overblik over dit køb, herunder varer, priser og leveringsoplysninger. Bemærk venligst, at din ordre først er endeligt bekræftet, når vi har godkendt din betaling og afsendt dine varer.Priser og Betaling
Alle priser på vores hjemmeside er angivet i danske kroner (DKK) og inkluderer moms. Priserne er gældende på det tidspunkt, hvor du afgiver din ordre.
Fragt og Levering
Leveringstider
Standard leveringstid 1-3 hverdage
Vi pakker dine varer så hurtigt vi kan og bestræber os på at levere til dig inden for 1-3 hverdage. Så snart vi har pakket din ordre, modtager du et track-and-trace nummer, så du kan følge din pakke under hele forsendelsen.
Du skal dog være opmærksom på, at der kan forekomme længere leveringstid i tilfælde af forsinkelser hos leverandører og transportører samt under travle peak perioder, såsom Black Friday, jul og januarudsalg.
I tilfælde af force majeure, såsom naturkatastrofer, strejker, krig eller andre uforudsigelige omstændigheder, er KASAMI fritaget for et enhver ansvar eller forpligtelse.
KASAMI er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser i leveringen eller for leveringsproblemer, der skyldes fejl i den adresse, du har opgivet.Leveringspriser
For køb under 499,95 DKK, kan du se vores fragtpriser her:
Levering til privatadresse: 62,00 DKK
Ovenstående priser gælder for pakker op til 5 kg.Aftentning hos Pakkeshop
Ved afhentning hos pakkeshop er det dit eget ansvar at afhente din ordre inden for den oplyste tidsfrist. Hvis du ikke overholder fristen, sendes pakken tilbage til KASAMIs lager. I dette tilfælde vil du blive opkrævet de omkostninger, der er forbundet med returforsendelsen (fragten). Dette gælder også i forbindelse med genforsendelse af din ordre eller ved fortrydelse af dit køb.
Vær venligst opmærksom på, at du ikke kan fortryde et køb ved at undlade at hente din pakke på det valgte afhentningssted.Returpolitik
Vi ønsker, at du skal være fuldt ud tilfreds med dit køb, og derfor tilbyder vi en fleksibel returpolitik.Returnering af Varer
Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere produkterne til os inden for 14 dage efter modtagelsen af dine varer. Julegaver kan returneres til og med d.15 januar 2024.
Du skal blot skrive en mail til os hurtigst muligt og sende den til info@kasami.dk, hvori du skriver, at du ønsker at returnere din pakke. Derefter sender vi dig en mail med instrukser herfor. Da vi gerne vil spare på papir, sender vi ikke returlabel med i pakken..
9490 Pandrup
Vi modtager kun varer, som sendes direkte til ovenstående adresse. Returvarer kan ikke sendes tilbage til pakkeshops. Når du ikke at afhente din pakke i pakkeshoppen inden for tidsfristen, bliver den automatisk sendt retur til os. Sker dette vil der blive modregnet et fragtgebyr på 49 kr.
Tilbagebetaling
Vi tilbagebetaler det fulde beløb for dit returneret køb, når vi har modtaget og behandlet de returnerede varer. Vi returnerer senest dit beløb 14 dage efter modtagelse, men vi tilstræber os selvfølgelig på at gøre det så hurtigt som muligt.
Returneringsbetingelser
Varerne skal returneres i samme stand, som de blev modtaget i. Det vil sige, at varen skal være uden brugsspor eller beskadigelser. Varerne skal derfor som minimum returneres i orginal emballage.
Reklamation for Defekte eller Forkerte varer
Vi følger købelovens reklamationsregler for varekøb, hvilket vil sige, at du har 24 måneders reklamationsret. Dette gælder dog ikke for skader ved forkert brug/ håndtering af produkterne. Det anbefales derfor, at du altid sætter dig ind i brugshåndteringen af varerne.
Hvis du modtager en defekt eller forkert vare, bedes du kontakte os hurtigst muligt på info@kasami.dk og informere os om problemet. Det vil være en stor hjælp, hvis du sender et billede af den defekte eller forkerte vare, så vi kan vurdere problemet og finde den bedst mulige løsning til dig hurtigst muligt. Vi vil i sådan et tilfælde dække fragtomkostningen for returneringen og sende dig returlabel.
Refusionstidspunkt
Vær opmærksom på, at refusionstidspunktet kan variere afhængigt af din betalingsmetode og bankens behandlingstid.
Når vores lager har modtaget din returpakke og kontrolleret, at alt er i orden, refunderer vi pengene til dig på samme betalingskort, som du anvendte ved købet.
Bemærk dog, at der kan gå op til 2-3 hverdage fra vi har modtaget din returpakke til, at dine penge bliver refunderet. Herfra kan det tage op til 1-3 bankdage, før du kan se refunderingen på dit kontoudtog.
Vi forsøger altid at refundere dit køb så hurtigt som muligt.Fortrydelsesret
Husk at du altid har en fortrydelsesret på 14 dage efter modtagelsen af dine varer. Hvis du beslutter dig for at annullere dit køb, bedes du kontakte os hurtigst muligt på info@kasami.dk. Vi sender derefter en e-mail med instrukser om, hvordan du kan printe din returlabel hos GLS.
Når vi har modtaget og behandlet dine returnerede varer, refunderer vi det fulde beløb til dig. Dog skal varerne være i samme stand, som da du modtog dem.
Kundeservice
Det er meget vigtigt for os at yde dig den bedste service og tryghed, når du handler hos os. Hvis du har spørgsmål, bekymringer eller brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@kasami.dk eller 42911263 inden for vores åbningstider, som er:
Ejendomsret
Tvister