Ofte Stillede Spørgsmål

Forsendelse og Levering

Hvor lang er leveringstiden?

Vi pakker dine varer så hurtigt vi kan og bestræber os på at levere til dig inden for 1-3 hverdage.

Vær opmærksom på, at GLS ikke afhenter pakken i weekenden, og at der i tilfælde af forsinkelser hos leverandører, transportører eller under udsalg kan forekomme længere leveringstid.

Så snart vi har pakket din ordre, vil du modtage et track and trace nummer på email, så du kan følge din pakke.


Hvem sender I pakkepost med?

Vi sender med GLS.
 

Hvad er jeres fragtpriser?

Ved køb over 499,95 DKK tilbyder vi gratis levering. 

For køb under 499,95 DKK, kan du se vores fragtpriser nedenfor:

GLS pakkeshop: 49,00 DKK 

Levering til arbejdsplads: 49,00 DKK
Levering til privatadresse – 62,00 DKK 

Ovenstående priser gælder for pakker op til 5 kg.
 

Hvordan kan jeg være sikker på, at mine varer bliver pakket sikkert og forsvarligt ind til forsendelse, så det ikke går i stykker?

Vi gør os meget umage for at sikre, at alle varer bliver pakket omhyggeligt og forsvarligt ind. Vi indpakker varerne i bølgepap samt bobleplast og bruger blødt fyldemateriale i form af biofyld. Dertil pakker vi i dobbeltlag kartonkasser af passende størrelse for at beskytte dine varer bedst muligt under transporten.

 

Hvordan kan jeg følge min ordre?

Du modtager et track and trace nummer på mail, så snart vi har sendt din ordre, så du trygt kan følge din pakke hele vejen. 
 

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget mit track and trace nummer?

Vær opmærksom på, at det kan tage nogle timer, før din pakke bliver scannet af GLS, og der kan gå op til 24 timer, før du kan følge din pakke via Track & Trace.

Det sker heldigvis sjældent, at en pakke forsvinder undervejs. Hvis du efter 24 timer fortsat ikke kan spore din pakke, bedes du kontakte os på info@kasami.dk, så vi kan undersøge, hvor den er henne.
 

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke modtager min ordre?

Har du ikke modtaget din ordre som forventet, bør du gøre følgende:

- Tjek i din ordrebekræftelse, at du har indtastet korrekte oplysninger (navn, adresse, email og telefonnummer).

- Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan det være en god idé at tjekke dit spamfilter. .

- I tilfælde af, at du har købt dine varer under peak perioder såsom Black Friday, op til jul, under udsalg samt i perioder med helligdage, skal du forvente lidt længere leveringstid.

- Hvis intet af ovenstående er tilfældet, så send os meget gerne en mail, så vi kan finde en god løsning på problemet. Vi sender alle pakker forsikret, og vi kan derfor søge efter din pakke for at lokalisere den.

Hvad gør jeg, hvis mine varer er beskadiget ved modtagelsen?

Varerne er forsikret mod skader under transport, og derfor bedes du venligst kontrollere indholdet af pakken straks efter modtagelse.

Hvis pakken og/eller varerne er beskadiget ved modtagelsen, bedes du hurtigst muligt (senest inden for 24 timer) kontakte os på info@kasami.dk, så vi kan opkræve varens omkostninger hos fragtfirmaet.

Det er vigtigt, at du nægter at tage imod pakken fra fragtfirmaet, hvis du ser, at der er synlige buler, huller eller andre åbenlyse skader på pakken, da der ellers kan opstå tvivl om, hvor pakken er blevet beskadiget.
 

Hvad gør jeg, hvis der er fejl i min levering?

Er der sket en fejl fra vores side, så beklager vi mange gange. Hvis der er fejl i din levering, så kontakt os hurtigst muligt ved at skrive en mail til info@kasami.dk og oplys dit ordrenummer samt en beskrivelse af, hvad du har bestilt og modtaget.

Vi vil selvfølgelig finde en løsning og refunderer naturligvis returfragten ved fejlleveringer.
 

Hvor lang tid har jeg til at hente min pakke i en pakkeshop?

Hvis du ikke henter din pakke hos pakkeshoppen inden for 7 dage, så returnerer GLS pakken til vores lager og opkræver KASAMI et gebyr på 49 DKK, som vi fakturerer videre til dig. Sørg derfor for at hente din pakke inden for den angivne tidsfrist, som du via GLS får oplyst på SMS og/eller mail vedr. afhentning af din pakke.
 

Hvilke lande sender I pakker til?

På nuværende tidspunkt sender vi kun pakker i Danmark. 
 

Køb og Betaling

Hvad kan jeg betale med på hjemmesiden? 

Vi tilbyder flere betalingsmuligheder på hjemmesiden. Du kan betale med:

- Mobilepay

- Dankort

- Visa

- Mastercard

- American Express

- KASAMI Gavekort
 

Hvordan sørger I for, at det er sikkert at betale på hjemmesiden?

Vores betalingssystem (payment gateway) er meget sikker, da vi anvender Nets som betalingsudbyder. Derudover er vores hjemmeside SSL certificeret, hvilket gør hjemmesiden mere sikker. 
 

Hvordan ved jeg om min betaling er gået igennem?

Når din ordre er gået igennem, modtager du en ordrebekræftelse på mail. Hvis du ikke har modtaget en ordre bekræftelse kort efter købet, så skriv til kundeservice på info@kasami.dk, så vi hurtigt kan finde årsagen og rette op på fejlen.
 

Hvornår bliver pengene trukket fra min konto? 

Når du gennemfører et køb i KASAMIs webshop, modtager du automatisk en ordrebekræftelse på mail. Pengene vil blive reserveret på din konto og bliver først trukket, når vi sender din ordre. 
 

Kan jeg annullere en ordre?

Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal du straks give kundeservice besked ved at skrive en mail til info@kasami.dk, så vil vil prøve at nå at stoppe afsendelsen af din ordre. Har du allerede modtaget en forsendelsesbekræftelse, kan du ikke at nå at annullere din ordre. I så fald kan du blot returnere varen.
 

Kan jeg ændre en ordre?

Hvis du ønsker at ændre et køb, skal du straks give kundeservice besked ved at skrive en mail til info@kasami.dk og angive dit ordrenummer. Det vil ofte være muligt at ændre et køb, såfremt du ikke har modtaget en forsendelsesbekræftelse pr. mail. Er dette tilfældet, er du desværre nødsaget til at afgive en ny ordre.

Er jeres priser inklusiv moms?

Ja, alle priser på vores hjemmeside er inklusiv moms på 25%
 

Retur og Reklamation

Hvordan returnerer jeg en vare?

Du skal blot kontakte os på info@kasami.dk og give os besked om, at du ønsker at returnere dine varer senest 14 dage efter, at du har modtaget din pakke.

Da vi gerne vil spare på papir, sender vi ikke returlabel med i pakken. Vi vil i stedet sende dig en e-mail med instruktioner om, hvordan du kan printe din returlabel hos GLS. Du kan også selv finde instruktionerne via dette link: 

https://gls-group.eu/DK/da/returlabel-guide 

Bemærk venligst, at vi ikke returnerer fragten.
 
Returvarer skal sendes til vores lager:
KASAMI ApS
Bransagervej 10
9490 Pandrup
 
Vi modtager kun varer, som sendes direkte til ovenstående adresse. Returvarer kan ikke sendes tilbage til pakkeshops. Når du ikke at afhente din pakke i pakkeshoppen inden for tidsfristen, bliver den automatisk sendt retur til os. Sker dette vil der blive modregnet et fragtgebyr på 49 kr.

Vi anbefaler, at du returnerer via vores returneringsportal, da dine varer i så fald vil være forsikret.

Det er vigtigt, at du pakker varerne i original emballage, så de ikke beskadiges under transporten, da det er dig, der hæfter for skader, der skulle opstå under transporten. Sørg derfor for at pakke varerne omhyggeligt ind.
Det er dit eget ansvar, at pakken bliver leveret korrekt, og vi afhenter ikke pakker ved pakkeshops.
  

Hvor lang er returfristen? 

Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere varerne til os inden for 14 dage efter, at du har modtaget dine varer. Julegaver kan dog returneres til og med 15 januar 2024. 
 

Kan jeg returnere varer, som er købt på udsalg?

Ja, det kan du sagtens med mindre andet er tydeligt anført. Der gælder de samme returregler og processer som for ikke-udsalgs varer. 
 

Hvornår kan jeg forvente at få mine penge tilbage for returvarer?

Vi tilbagebetaler det fulde beløb for dit returneret køb, når vi har modtaget og behandlet de returnerede varer. Vi returnerer senest dit beløb 14 dage efter modtagelse, men vi tilstræber os selvfølgelig på at gøre det så hurtigt som muligt. Beløbet tilbagebetales via samme betalingsmiddel, som blev benyttet ved købet. 

Når vores lager har modtaget din returpakke og kontrolleret, at alt er i orden, refunderer vi pengene til dig på samme betalingskort, som du anvendte ved købet.

Bemærk dog, at der kan gå op til 2-3 hverdage fra vi har modtaget din returpakke til, at dine penge bliver refunderet. Herfra kan det tage op til 1-3 bankdage, før du kan se refunderingen på dit kontoudtog.

Vi forsøger altid at refundere dit køb så hurtigt som muligt.
 

Kan returfristen forlænges ved køb af gaver?

Hvis du køber en gave, som først skal gives efter returfristen på de 14 dage er udløbet, er du altid velkommen til at kontakte os forud for købet på info@kasami.dk for at spørge om fortrydelsesretten kan forlænges. Vi vil forsøge at finde en løsning. Der kan dog være nogle varer, hvor det ikke er muligt at forlænge returfristen såsom udgået varer, som vi sælger ud af.

I tilfælde af, at vi er enige om at forlænge returfristen, bedes du notere dette i bemærkningsfeltet, når du gennemfører din ordre.
 

Forlænges returfristen i juleperioden?

Ja, vi forlænger returfristen for varer, som er købt som julegaver. Julegaver kan byttes til og med 15. januar.  
 

Får jeg fragten refunderet, når jeg returnerer varer?

Nej, vi kan desværre ikke refundere fragten. Håber på din forståelse. 
 

Kan jeg ombytte en vare til en anden vare?

Såfremt du ønsker at bytte en varer til en anden vare, skal du sende den første varer retur og foretage et nyt køb. Dette er desværre den eneste mulige løsning, da din faktura ellers ikke stemmer overens med dit køb. Vi håber på din forståelse.
 

Hvad gør jeg, hvis jeg vil reklamere over en vare?

Hvis du modtager en defekt eller forkert vare, bedes du kontakte os hurtigst muligt på info@kasami.dk og informere os om problemet. Det vil være en stor hjælp, hvis du sender et billede af den defekte eller forkerte vare, så vi kan vurdere problemet og finde den bedst mulige løsning til dig hurtigst muligt. Vi vil i sådan et tilfælde dække fragtomkostningen for returneringen og sende dig returlabel.

Vi gør os selvfølgelig umage for at fikse problemet på bedst mulig vis og finde den bedste løsning for dig.
 

Hvor lang reklamationsfrist har jeg?

Du har 24 måneders reklamationsret fra den dag, at du modtager varen. Dog vil det altid være mest hensigtsmæssigt at reklamere for varen så hurtigt som muligt. 

Får jeg fragten refunderet ved reklamationer eller fejlleveringer?

Ja, vi refunderer selvfølgelig fragten ved reklamationer og fejlleveringer. 
 

Kundesupport/Kontakt

Hvordan kan jeg komme i kontakt med jer?

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.  

Mail: info@kasami.dk

Telefon: +45 42911263

Du kan også skrive til os via vores kontaktformular på vores kontaktside
 

Hvad er jeres åbningstider for kundesupport?

Mandag til fredag: 9 - 17 

Lørdag og søndag: 10 - 12 

Helligdage: Lukket
 

Produkter

Hvordan kan jeg se om en vare er på lager?

Hvis varen ikke er markeret med et batch, hvor der enten står "Sold out" eller "Coming Soon", så har vi varen på lageret. 

Det er kun muligt at gennemføre ordre for de varer, som vi har på lager. 
 

Kan jeg forudbestille varer på hjemmesiden?

Det er ikke muligt at forudbestille varer, men du kan skrive dig op til både udsolgte varer og til kommende varer på hjemmesiden. 

Dette gøres blot ved at indtaste din mail i feltet for at skrive dig op til at få besked så snart produktet er på lager. 

Hvis du skriver dig op til et produkt, får du straks besked på mail og vil dermed være blandt de første til at få besked herom. 
 

Hvad gør jeg, hvis jeg har spørgsmål til en vare?

Ja, du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os på info@kasami.dk vedr. spørgsmål til produkter, så vender vi tilbage hurtigst muligt for at hjælpe dig. 
 

Hvor finder jeg brugsanvisninger til hvordan varerne skal vaskes og behandles?

Vi har angivet vigtig information angående vask og brug i produktbeskrivelserne for hver produktside. Vi anbefaler, at du læser denne information.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at tage kontakt til os på mail eller telefon, hvis du har nogen spørgsmål til vores produkter.

Yderligere information kan også findes på leverandørernes hjemmesider:

https://eu.bordallopinheiro.com/

https://casaalegre.com/en/

https://www.casacubista.com/

https://www.costanova.pt/en/

https://www.terrafinastore.com/en/home

https://www.themillceramics.com/
 

Gavekort og Rabatkoder

Kan jeg købe gavekort på hjemmesiden?

Ja, du kan sagtens købe et gavekort på hjemmesiden. Du skal blot vælge beløb og tilføje gavekortet til din indkøbskurv. 

Du finder linket til køb af gavekort her.
  

Hvordan modtager man et gavekort?

Du modtager gavekort på mail med en unik kode, som skal anvendes, når du foretager et køb på hjemmesiden. 

Hvis du skal give gavekortet i gave, kan du med fordel printe det ud. 
 

Hvor længe holder et gavekort?

Gavekort udløber efter 2 år fra udstedelsesdatoen. 
 

Hvordan tjekker jeg balancen på mit gavekort?

Der er et link i den email, som du modtog dit gavekort i, hvor du kan tjekke balancen på gavekortet, Du er selvfølgelig også altid velkommen til at skrive til kundeservice på info@kasami.dk for at få oplyst balancen.

  

Hvordan får jeg penge tilbage for køb foretaget med gavekort?

Hvis du returnerer en vare, som er købt via et gavekort, sættes beløbet tilbage på samme gavekort.
 

Hvordan kan jeg få en rabatkode?

Vi tilbyder bl.a. rabatkoder, når du tilmelder dig vores nyhedsbrev eller under kampagner.

Rabatkoder modtager du på mail eller via vores sociale medier.
 

Hvordan anvender jeg en rabatkode?

Du anvender en rabatkode ved at indtaste koden ved checkout. Der vil være et felt, hvor det er muligt at indtaste koden. Derefter fratrækkes rabatten inden købet.
  

Nyhedsbrev

Hvordan tilmelder jeg mig KASAMIs nyhedsbrev?

Du kan tilmelde dig KASAMIs nyhedsbrev ved at skrive dig op på hjemmesiden nede i bunden af hver side, hvor du kan indtaste din email-adresse i email-feltet. 

Du kan også tilmelde dig via vores nyhedsbrev-popup på hjemmesiden. 

Vi kører også af og til kampagner på sociale medier, hvor det er muligt at skrive sig op via en form på de sociale platforme. 
 

Hvor ofte sender I nyhedsbrev?

Vi sender nyhedsbreve ud 1-2 gange om måneden, så vi kommer ikke til at spamme dig. 😉
 

Hvad sender I i nyhedsbrevet?

Vi gør vores aller bedste for at gøre nyhedsbrevene så spændende og relevante som muligt.

Indholdet fokuserer primært på særlige tilbud, inspirationsartikler og nyheder. 

Vi håber du har lyst til at følge med og modtage gode tilbud. 😉💜

Unikt, håndmalet keramik

Top kvalitets produkter

Rimelige priser

Sikker betaling - Mobilepay og kreditkort

Hurtig og sikker levering med GLS

14 dages fuld fortrydelsesret